Ik heb in de uitgave van feb Het Nachtrestaurant onderwerp aangepast:
- juiste beschrijving gemaakt, klopte niet inhoudelijk
- video en foto's embed in de nieuwsbrief
De last minute cultuur heeft er weer voor gezorgd dat er onvoldoende aandacht is besteed aan de nieuwsbrief. Ook van Mama Meets had ik wel meer foto's verwacht, desnoods via een externe link. Er gebeuren zoveel mooie en leuke dingen die we niet genoeg voor het voetlicht krijgen.
Ook komt de nieuwsbrief niet op veel Plaza's omdat deze vanuit Martijn wordt verstuurd. Dus of Martijn wordt lid van veel meer Plaza's of er moet een andere oplossing bedacht worden.
@Martijn: jij bent 'eigenaar' van de Nieuwsbrief, dat betekent aansturen, coordineren, afstemmen enz. Je hoeft niet alles zelf te doen maar wel het proces te bewaken, te beoordelen op inhoud en kritische vragen stellen. Ik wil daar echt verandering in nu. Maak maar een schema met deadline data, wie doet wat, wie beoordeelt de inhoud, schrijftstijl enz. Maak duidelijk wat je van wie verwacht in expertise. Plan maar een korte intervisie in voor het vaststellen van de rollen met iedereen die hierbij betrokken is (incl. Arianne en Emma).
@Allen help Martijn nou eens met jullie expertise om de nieuwsbrief nog beter te maken! Iedereen doet lekker zijn eigen ding en gooit het over de schutting, dat werkt echt niet.